مرحله اول : تکمیل و ارسال نمودن فرم اینترنتی درخواست اخذ نمایندگی
مرحله دوم : ارسال اطلاعات نمایندگی در قالب ایمیل برای متقاضی از سوی دفتر مرکزی ظرف حداکثر دو روز کاری از زمان ارسال درخواست
مرحله سوم : شروع همکاری طرفین در قالب دوران ارزیابی و بعد از گذشت مدتی از همکاری در صورت تمایل طرفین بستن قرارداد نمایندگی معمولی و یا انحصاری
جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر امور نمایندگی ها تماس حاصل فرمایید.
سطوح نمايندگی
الف) نماینده معمولی
|
الف) شرایط عمومی احراز :
- حسن شهرت شرکت/ شخص درخواست کننده در منطقه - دارا بودن تخصص فنی لازم
ب) مزایا :
- سعی بر ارجاع محصولات و خدمات درخواستی مورد توافق در قرارداد در منطقه نمایندگی - دریافت مشاوره رایگان از جانب دفتر مرکزی - آموزش رایگان محصولات در محل شرکت
|
ب) نماینده انحصاری :
|
الف) شرایط عمومی احراز :
- حسن شهرت شرکت درخواست کننده در منطقه - دارا بودن تخصص فنی لازم - نبود دفتر نمایندگی انحصاری در آن منطقه - ترجیحا وجود دفتر کار مشخص و ثبت شده
ب) مزایا :
- ارجاع کلیه محصولات و خدمات درخواستی مورد توافق در قرارداد در منطقه نمایندگی به نماینده بجز در شرایط خاص (حصول شرایط خاص توسط دفتر مرکزی تعیین می شود.) - امکان داشتن نماینده معمولی در منطقه مورد نمایندگی و سایر مناطق با کسب مجوز از دفتر مرکزی - قید نام و اطلاعات در برخی از تبلیغات شرکت - ارائه مشاوره از جانب دفتر مرکزی در سطوح مدیریتی، اداری و اجرایی - کمک مالی در تبلیغات کلان منطقه ای و شرکت در نمایشگاهها تا حد امکان - آموزش رایگان محصولات در محل شرکت - وجود شرایط مالی بهتر در همکاری نسبت به نمایندگی معمولی
|
|
بازدید:
8674
|
|